Drive Thru rariteitenshow à la Thuishaven Drive Thru rariteitenshow à la Thuishaven
Back Back Locaties

Drive Thru rariteitenshow à la Thuishaven

26 mei 2020

Een hapje, een drankje, een rariteitenshow, DJ’s en livemuziek. Het kán weer, want bij de eigenzinnige evenementenlocatie Thuishaven hebben ze iets tofs bedacht! Netjes passend binnen de maatregelen, maar bovenal typisch Thuishaven: het Thuishaven Drive Thru Amusement Parc. Ivo van der Pauw, Managing Partner B2B: ‘De afgelopen vier zaterdagen voor particulieren waren al een groot succes, maar ook voor corporate partijen is het tof om de Drive Thru in te zetten als bijvoorbeeld een alternatief voor het personeelsfeest.’

Rariteitenshow

Met een ‘normale’ capaciteit van 3000 bezoekers is er op het terrein van Thuishaven bijna niets ondenkbaar, dan moeten er ook voldoende mogelijkheden zijn binnen de gestelde maatregelen, dachten ze bij Thuishaven.

Met het Thuishaven Drive Thru Amusement Parc creëerden ze een wereld vol met de bekende Thuishavengekkigheid, maar dan te bezoeken vanuit je auto. ‘Mensen rijden in verschillende tijdslots over het terrein’, vertelt Ivo. ‘We hebben stalen rijplaten over het zand gelegd zodat er een weg loopt die mensen in hun auto kunnen afleggen. Bij de bar aan het begin wordt je bestelling opgenomen en krijg je gelijk je drankje. Onderweg naar de keuken rijd je door een rariteitenshow zoals je van Thuishaven gewend bent, compleet met DJ’s, live radio, entertainment, een carwash en een groet van Ramana de Magiër.’

Verrassen

Net als de andere concepten van Thuishaven is het Drive Thru Amusement Parc creatief en een tikkeltje vreemd. Ivo: ‘Perfect als je als corporate even echt iets anders wilt om je personeel te verrassen. Radio Thuishaven kan speciaal voor jouw bedrijf live uitzenden op het Thuishaventerrein, dat leent zich prima voor een motiverend praatje van de directeur of korte interviews met medewerkers zodat het echt jouw evenement wordt. Via een stream kunnen andere medewerkers digitaal meeluisteren.’ Wil je je medewerkers nog een presentje meegeven? Bij de bar aan het begin van de route kan Thuishaven merchandise met het logo van je bedrijf aan de rijdende bezoekers geven.

Timeslots

‘De afgelopen edities waren een groot succes, we hebben alleen maar positieve reacties gehad’, lacht Ivo. ‘Inmiddels werken we met timeslots zodat mensen niet te lang hoeven te wachten. Dit systeem werkt ook goed als je hier met allemaal auto’s van hetzelfde bedrijf doorheen rijdt. Er kunnen zo’n 80 auto’s per uur doorheen, compleet met binnenrijden ben je een klein half uurtje bezig, precies leuk om even iets anders te doen met je bedrijf en collega’s!’

Terras Thuishaven

Ivo: ‘Naar aanleiding van het positieve nieuws van gisteren hebben we ook besloten om mensen te ontvangen op ons terras. Dat doen we met een mix van tafels, loungeplekken en statafels waardoor we het grootste terras van Amsterdam kunnen creëren.’ Het terrein bestaat uit verschillende in- en outdoorarea’s met een eigen karakter en met 6500m2 is er speelruimte genoeg om óók met afstand een eigenzinnig concept neer te zetten! ‘Uiteraard nemen we verder alle mogelijke voorzorgsmaatregelen. De keuken werkt met een aangepast menu en we ontwikkelen een app om mee te bestellen zodat rijen voorkomen kunnen worden en er voor iedereen voldoende ruimte is’, benadrukt Ivo.

Door > Mahlee Plekker

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!